Levering, fragt og fakturering
Se hvad du skal være opmærksom på, når du bestiller.
![Skolestartskampagnen ’Børn på vej’ sætter hvert år i august fokus på skolebørns trafiksikkerhed.](https://sikkertrafik.dk/media/z3lmsdep/j95c1318_plakat_1600.jpg)
Leveringsadresser
Hvis du ønsker skolematerialer og vejkantplakater sendt til hver sin adresse, skal du lave to seperate bestillinger. I webshoppen er det kun muligt at vælge én leveringsadresse pr. ordre.
Levering af 0. klasses materialer
Du kan vælge, at materialerne bliver leveret til kommunen, hvorefter I inden skolernes sommerferie, pakker og distribuerer dem til skolerne.
Du kan også vælge at lade leverandøren Marketeam distribuere skolematerialerne direkte til skolerne. Denne leveringsform (central bestilling/fakturering, men individuelle forsendelser) koster et ekspeditionsgebyr på 210 kr. pr. skole excl. fragt og moms.
Vælger I direkte levering til skolerne, skal I udfylde fordelingslisten med skolernes adresser og sende til ib@marketeam.dk senest den 2. maj 2024.
Hent leveringsliste her
Leveringstidspunkt
Vejkantplakater og skolematerialer leveres senest i uge 23.
Fragtomkostninger
Vær opmærksomme på at der kommer fragt og moms oveni bestillingen.
Fakturering
Materialerne faktureres samlet til kommunen. Vi sender en faktura til den adresse, I angiver som 'fakturerings-adresse' i webshoppen.
Fakturaens afsender vil være Marketeam, som er den leverandør, der pakker og fakturer materialerne for os.
Har du spørgsmål ang. levering, fragt eller fakturering? Kontakt Marketeam:
Ib Skjærlund
Mail: ib@marketeam.dk
Telefon: 4017 4306