Levering, fragt og fakturering

Se hvad du skal være opmærksom på, når du bestiller.

Skolestartskampagnen ’Børn på vej’ sætter hvert år i august fokus på skolebørns trafiksikkerhed.

Leveringsadresser

Hvis du ønsker skolematerialer og vejkantplakater sendt til hver sin adresse, skal du lave to seperate bestillinger. I webshoppen er det kun muligt at vælge én leveringsadresse pr. ordre. 

Levering af 0. klasses materialer

Du kan vælge, at materialerne bliver leveret til kommunen, hvorefter I inden skolernes sommerferie, pakker og distribuerer dem til skolerne.

Du kan også vælge at lade leverandøren Marketeam distribuere skolematerialerne direkte til skolerne. Denne leveringsform (central bestilling/fakturering, men individuelle forsendelser) koster et ekspeditionsgebyr på 210 kr. pr. skole excl. fragt og moms.

Vælger I direkte levering til skolerne, skal I udfylde fordelingslisten med skolernes adresser og sende til ib@marketeam.dk senest den 2. maj 2024.

Leveringstidspunkt

Vejkantplakater og skolematerialer leveres senest i uge 23.

Fragtomkostninger

Se fragtpriser her

Vær opmærksomme på at der kommer fragt og moms oveni bestillingen.

Fakturering

Materialerne faktureres samlet til kommunen. Vi sender en faktura til den adresse, I angiver som 'fakturerings-adresse' i webshoppen.

Fakturaens afsender vil være Marketeam, som er den leverandør, der pakker og fakturer materialerne for os.


Har du spørgsmål ang. levering, fragt eller fakturering? Kontakt Marketeam:

Ib Skjærlund
Mail: ib@marketeam.dk
Telefon: 4017 4306

Spørgsmål til bestilling eller kampagnen, kontakt:

Rosa Nissen

Specialkonsulent

Tlf: +45 6165 0443

rn@sikkertrafik.dk

Dorte Borg

Administration

Tlf: +45 3916 3928

dob@sikkertrafik.dk