Levering, fragt og fakturering

Se hvad du skal være opmærksom på, når du bestiller.

Leveringsadresser

Hvis du ønsker skolematerialer og vejkantplakater sendt til hver sin adresse, skal du lave to seperate bestillinger. I webshoppen er det kun muligt at vælge én leveringsadresse pr. ordre. 

Levering af 0. klasses materialer

Du kan vælge, at materialerne bliver leveret til kommunen, hvorefter I inden skolernes sommerferie, pakker og distribuerer dem til skolerne.

Du kan også vælge at lade leverandøren Marketeam distribuere skolematerialerne direkte til skolerne. Denne leveringsform (central bestilling/fakturering, men individuelle forsendelser) koster et ekspeditionsgebyr på 210 kr. pr. skole excl. fragt og moms.

Vælger I direkte levering til skolerne, skal I udfylde fordelingslisten med skolernes adresser og sende til ib@marketeam.dk senest den 2. maj 2024.

Leveringstidspunkt

Vejkantplakater og skolematerialer leveres senest i uge 23.

Fragtomkostninger

Se fragtpriser her

Vær opmærksomme på at der kommer fragt og moms oveni bestillingen.

Fakturering

Materialerne faktureres samlet til kommunen. Vi sender en faktura til den adresse, I angiver som 'fakturerings-adresse' i webshoppen.

Fakturaens afsender vil være Marketeam, som er den leverandør, der pakker og fakturer materialerne for os.


Har du spørgsmål ang. levering, fragt eller fakturering? Kontakt Marketeam:

Ib Skjærlund
Mail: ib@marketeam.dk
Telefon: 4017 4306

Spørgsmål til bestilling eller kampagnen, kontakt:

Rosa Nissen

Specialkonsulent

Tlf: +45 6165 0443

rn@sikkertrafik.dk

Dorte Borg

Administration

Tlf: +45 3916 3928

dob@sikkertrafik.dk